Thursday, July 1, 2010

DIA KAWAN AKU SELAMANYAAA


Farah Hana, aku rinduu ko. Rindu sangat2. Rinduu nak gadoh ngan ko. Rinduu nak bertumbuk ngan ko. Rinduu nak menjeleng2 manja ngan ko. Rinduu nak peluk-peluk ko time tido. Rinduu nak lepak Midvalley, Ts, BB, Sunway Lagoon, Sunwayy Pyramic, Subang Parade, Johorr, Banting ngan ko. And mostly rinduu nak bergosip-gosip ngan ko. uhuuu. rinduuuu sangat sangat sangatt

Nanti ko dah masuk U. Jauh pulak tuh. Kalau masuk UPSI ka, Uitm Shah Alam ka, UKM ka boleyy jugak aku g jenguk jenguk ko sambil bawak ole-ole dari kelantan. Aku tau ko mengidam Jala Mas dan Buah Tanjong kan kan kan? Hurmmm. Kalau dekat boleylah aku bawak. Kita makan bawah pokok ka. uhu. Even lau ko masuk UUM pun aku sanggup mengebaskan bontot aku naek bas pi sana semata-mata nak jenguk ko. tapi tapi, nih ko masuk U jauhhh gilaaaaaaaaaa. huhuuuu. Ko masuk Unimas. Ko tau tak Unimas tuh kat mana? Bukan Banting jauh sekali Kelantan, tapi Sarghawak!! Haih. masa ko kata ko dapat masuk Unimas ari tuh, aku terkejutt gila. Plus aku dah nanges untuk ko. Bila aku dengar sore ko pun dah tersangkut2, air mata aku agi merembes-rembes kuar. Huuu. Aku sedih! Camna ko bley tercampak jaoh sangat. Camna aku nak jengukk ko nanti. Yela, aku mana ada duet nak beli ticket flight. uhuhu. T___T

Tapi takpa. Maybe aku tak dapat nak pegi melawat ko kat sana, tapi aku tetap akan ingat ko sampai bila2. Ko punn jangan lupa kat aku aw. Ko blaja rajen2. Even ko amek kos Sains Sosial pun tapi aku tak nak ko jadik budak-budak sosial nih. Aku tak suka dan aku tau ko takkan jadik. Sebab ko bukan camtuh :) Pastu2 ko jangan duk gatai-gatai carik mamat Sarawak plak kat sana. Bukan hapa, mamat Sarawak bagi aku tak dak lah hensem sangat. hehe. Kalau nak carik pun, ko carik mamat Sabah sudahlah. Alaaa, sebelah jea kan? Usha weyh usha! hahaha. Dahtu jangan lupa usha kat aku sorang. Yang muka ala2 Honda pun takpa dah. Janji Islam sebab kalau agama laen, aku tak pandai nak didik. Aku pun still jahil lagi nih haaa. Nak didik orang, haih la jawabnya. ngeeee :P

Aku sayang ko, Yana! sangat-sangat! Aku tauu ko mesti tak baca belog aku nih sebab ko takdak belog. Bukan belog ja ko takdak, fb punn ko takdak gak. Yang ko ada cuma fs. 2 pun ari tuh ko dah suh aku delete. Bila aku tanya napa, ko tak nak jawab lak. haih takpa takpa. hahaha. Bila ko dah ada suma2 nih, ko mesti baca aw entry aku nih. Sbb aku buat special untuk ko. aku tulih untuk ko sebagai tanda ko sahabat aku dan aku sedang sedeyy bila teringat ko. ;'|

Orkemlah~! Cukuplah setakat nih. Mata aku dah terasa cam nak merembes2 keluar manik2 suci dah nih. got to go now. Nak pi sembam muka dalam bantal. huhuhu. adios T___T

Eh, sebelum tuh meh tengok muka ko yang paling aku suka neyh. hahaahaha. Lau ko tengok nih, mesti ko rasa nak tendang aku laju-laju sekarang gak. :D

Hee.. Aku suka bila ko start buat sewel. :)

A friend is like a heart that beats
strong until the end

No comments:

Post a Comment