Monday, June 28, 2010

Cerita pasal BOLA

Bola. bola. bola. Sana sini orang duk cita sal bola. Even lau g umah Cik Joyah pastu ajak bergosip sal Pasha Sandha, Jejaiiiii dan Nur Amina yang warak tuh pun Cik Joyah dah tak mau layan. Haih, gosip Pasha Sandha pun Cik Joyah tak nak layan dah gara-gara hebatnya penangan & tendangan bola. Haaa. padan muka Pasha. Kontroversi tak habes2. ingat Cik Joyah kesah? haha. OK! dah. nanti kena saman. grrrr.

Cakap sal bola, semua orang ada team feberat. Dan rata-rata orang mengonpemkan kata team dorang akan masuk final dan jadik juara. Tapi, agak2 team mana ek tahun nih. hurm. Kita tengoklah nanti.

Kalau tanya aku team mana yang aku sokong bagai nak rak, jersey apa yang aku pakai sampai buat tido malam, errrr.. plz take note. AKU PUN TAK TAU AKU SOKONG TEAM MANA. haaa. Tu dia. Aku tak dak team feberat. Jauh sekali pakai jersey team tuh buat tido. Yang aku tau cuma tengok siaran langsung kat channel 805 tuh, then lau aku rasa aku nak sokong team tuh buat masa tuh, so aku sorak lah bagai nak tercabut urat-urat tengkuk aku. Tapi jangan kata urat tengkuk, urat otak aku pun kadang-kadang terputus time team yang aku sokong masa tuh kalah. Senang cita, jadi emo jap. Padahal, sokong masa tuh ja. hahaha. Nak sambung balik urat-urat yang terputus kejap ja. Agak-agak dalam 10minit la. gagagaaaga. Gila.

Setakat nih aku dah sokong Brazil, England, Germany, Spain dan Korea Selatan. Haaa. Ghana pun aku sokong gak sebab negara aku tuh. Heee. Bangga2..  England dan Korea Selatan dan out. Frust jugaklah tengok England semalam. hurm. Lagi sedih sebab ternampak Abang Beckham. Tapi nak buat macam mana kan. huhu. Abang Beckham, balik nanti kim salam Posh dan anak-anak ya~! :P

 Abang David Beckham dan abang Steven Gerrard.
Mereka adalah antara penyebab utama aku sokong England. Ngeee :)


Hai. Saya abang Kaka. Saya hensem.
Gagaggaa. Sebab aku sokong Brazil. ehem3 :)

Go spain go. hahahaha. Torres pun bole tahan jugak.
Minat Spain sebab dia ni lah :P

Team Korea Selatan.
Hom. minat mereka suma sebab mereka pun best gak.
Yela. Walaupun tak ley pi semi tapi at least ade gak team Asia yg masuk World Cup. heee
Dan last sekali team Germany. Hadoi sebab doranglah England kalah T____T
Tapi last2 sokong dorang gak sebab dorang maen best jugak.
Lebih2 bila terpandang abang Oezil tuh. heeee melting :)

notaHATI : last2 skali nih conclusion yang aku dapat buat. hurm. Lau Brazil tak pat jadi juara pun takpa sebab Spain ada. Lau Spain kalah pun takpa sebab Germany ada! HAHA

haih konfius2 :)


No comments:

Post a Comment