Monday, July 5, 2010

BACA BUKU YOKK :P


Semangat dan azam 
untuk hari ini
TANPA kesedihan,
TANPA keresahan,
TANPA kemarahan,
TANPA kedengkian,
dan TANPA kebencian.

Ok! Entry nih serius punya. So, harap baca dengan muka yang brutal. Dan pastikan anda, anda dan anda berjaya membuat muka yang brutal. Alaaaaa. tak susahnye. Tiru muka mat2 rempit kuang ajaq tuh suda. Dorang kannn brutal. kononnyaaaa..
Eh eh cop cop! Serius serius! grrrrrrrrrrrrrrr

Penah terbaca atau terdengaq dak ayat kat atas? 
Errrr. ada sesapa dak yang paham ayat tuh?
OK! sure anda semua bijak pandai. mesti paham kannnn.
Hurm, saja ja sebenarnyaaa. Tuh ayat dari buku JANGAN BERSEDIH. 
Ataupun dalam bahasa Inggerisnya, DON'T BE SAD. Penah baca buku nih? Buku famous neyh hohoho. Dah lama dah kuarr. Zaman Jaafar Onn lagi kot. ngeh3. Tapi bad newsnya aku baru nak baca. huhu betapa segannya nak bagitauu. T___T

Yelah, dolu2 pacik2, macik2 duk suruh baca, liatt nak mampuih. Sekarang baru nak terhegeh2 nak baca.huhu. Hurm, daripada aku duk membosankan diri kat umah, daripada aku duk on9 27jam, baek aku baca buku cam gini kan? Sapa setuju angkat bulu ketiak cepatt! -___-

Tapi.. tapi kan, yang tak bestnya buku nih, banyak kot PAGEEEEE dia! huhu 592mukaletter tuh!!!!!!
Haaaaaaaaaa. kann dah ase malas. Baru jea nak jadik ulat buku. uhu
Haih camna2 punn, aku still nak baca gak sampai habes. yaaa! Sampai habehhh!
Sebab buku nih adalah sangat-sangat-sangat dan sangat berguna untuk aku!
Heh.
Nak recover balik semangat aku yang semakin hari semakin jatuh merudum ala2 saham Public Mutual. hohohohohohohohohohoho tutup mulut pat dah tak nak cita pape -______-

Macam2 kot yang ada dalam buku nih. Daripada contoh2 hidup, kisah2 dan juga adab dan etika dan ianya berdasarkan bimbingan wahyu. 
Heh. tak tau la weyh betui ka salah sebab aku just belek2 ja tadi. Belek2 dulu sblom baca.
Nanti dah baca kena paham plak. Aiyoooh.
:P


"Hidup ini adalah seni bagaimana membuat sesuatu. Dan setiap seni boleh atau perlu dipelajari dan ditekuni"

"Rasa sakit tidak selamanya tidak berharga sehingga mesti selalu dibenci. Kerana mungkin sahaja rasa sakit itu malah akan mendatangkan kesakitan yang nikmat."

oK! nak start membaca dah. adios :)
 
 

notaHATI~ seriuss la sangat entry nih hoho. + aku bukan lemb sebab baru nak baca buku nih ok! tau laa ko dah katam 26 kali! errrr tak heran mak.. hahaha :D



1 comment: