Saturday, January 29, 2011

HARI TUH AKU TENGOK CITE NIH.BTOL BTOL KAT PART YANG SEDIH.SEDIH MEMANG SEDIH TAPI TAK NANGES PUN.SEBAB NAK BAJETT HUAHUA

Assalamualaikum :)


Sekarang memang nak jea letak tajuk entry panjang panjang.Yelah,sekarang memang trend kan letak tajuk panjang panjang?Aku pun nak jugak merasa.wahaha =.=' Okeyy,hari Khamis rituh,tertengok cite nih.Cite famous amos kat Tv3 sekarang nih bile jea menjelang 2 petang.Diulangi yea,aku tertengok.Memang bajet dah tak nak tengok nanti jadi gian tak pasal pasal bila tak boleh tengok mulalah tak keruan.So memang cakap kat hati,tak payahlah tengok sebab tak nak gian =.='


*SCM-aku memang boleh jadi gian bila tengok cite Indon*


Ahhh.Lebih lebih lagi bila Baim Wong bapak hensem yang berlakon kan.Dah la rambut pendek.Bapak hensem punya jantan!Eh,lebih lebih lagi jugak bila dia berlakon pulak dengan si manis Marshanda Londoh nih kann.Hadoi.Sweet gila.Jeles T__T


*Gambar candid pun kehenseman terserlah jugak T____T*


Dah dahla tengok Baim hensem yea.Nak cite pulak ape yang aku tengok hari Khamis rituh biarpun korang mesti dah tengok jugak kan.Ahhh tak kira.Nak cite jugak.Sebab time tuh sedih gila.Nak nak bila part aku tengok tuh part dorang nak berpisah wuwuw.Dahla aku tak suka part part sedey camni nanti touching pastu mulalah lebih sudu dari kuah.Kan dah teramek mood heroin wuhuhu.Tapi memang sedih la time tuh.Yelah,part perpisahan kot takkan la nak gumbira gumbira kan.Nak tak nak aku layankan ajelah T____T


Aku tak paham nape dorang nak berpisah gak walaupun saling cinta mencintai tapi aku rasa maybe sebab mak hero tak setuju kot dengan pilihan hero tuh.Sebabnya heroin tuh miskin.Tak sama taraf.Errr betol ke tak eh?Aku maen hentam jea.Huahua.Huihhh,kalau betol la alasan aku bagi tuh,memang bengong ah mak hero.Hoi mak hero!Ade ape dengan taraf?WTF tak pasal pasal -,-


Masa dorang nak berpisah tuh,dorang pegi pantai dulu habiskan masa sama sama.For the last time orang puteh kate.Yelah,dorang berpisah pun bukannya dengan rela,so memang ah dapat buat camtuh.Siap tengok sunset lagi tau.Auwww sweetnya :) Last last heroin bagi benda kat hero.Suruh hero bukak bila dia dah balik wuwuwu.Time nih sedih gila.Tapi aku tak nanges pun.Memang bagi aku sedih,tapi nape ntah air mata tak nak kuar,so memang kaku jea depan tv.Bajet kuat barangkali =.='Nak tengok part sedih,sila TEKAN SINI -,-



"Janji sama aku,kamu akan mengingati hal hal yang manis dan melupakan rasa sakit"
"Janji sama aku,kamu akan menjadi Delvin yang seperti aku lihat hari ini.Dan jangan pernah berubah"
"Janji sama aku,kamu akan padamkan foto aku yang seperti katak di telefon bimbit kamu"
"Janji sama aku,kamu akan makan dengan teratur dan jaga kesihatan"
"Janji sama aku,kamu tidak akan membiarkan diri kamu kesepian dan sedih"
"Janji sama aku,kamu akan menikah tanpa harus menunggu lama"
dan,
"Janji sama aku,kamu akan menjaga bintang bintang dan hati itu dengan baek"




Wooooooh! Tak pasal pasal pulak boleh rajin macam nih sekalik siap taip satu satu pesanan heroin.whahaha =.=' Dah gian rasanya aku nih. T___T haha tapi memang tak boleh tengok jugak.Sebab tiap tiap pukul 2 memang ada hal pun.Kalau boleh tengok pun bila 20 minit terakhir macam ari tuh la.Sangat hampeh.Hampeh kuasa dua bila nak tengok kat youtube tapi satu satu video makan masa nak loading sampai 20-30 minit.Celcom durjana T____T Last last memang aci kalau aku tak tengok langsung dah T____T




To loved and to be loved is the greatest happiness in life. Love is throwing away these love letter from an old flame. My happiness depends on your love-KOTAK KALER GOLD.




notahati ;Kena segera bersiap sedia beli ape yang patut.Masa yang ada mungkin dah tak lama.Fulus,please come to mama T___T Sekali lagi,RINDU.







4 comments:

  1. hee.memang best pun.Tapi tak boleh tgk pun T__T

    ReplyDelete
  2. wah..nape tak pna dgr cite ni pun..huu..
    ptot la..lame dah tak tengok tb..hehe

    ReplyDelete
  3. HEHEHEHEHHHHHHHHHHHEHEHEEEEEEEEEEEEEEEEEHEHEHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHEHEHEHHEHEHE.

    ReplyDelete