Sunday, December 20, 2009

sem 8.


WIF THE BLESS OF ALLAH

Tajuk pOst aku ari nih is " sem 8 ".
Xbole blah kan?haha.
Ni suma sebab aku sekarang is in the last sem of my diplOma cOurse.
Last sem!! hahhaha.
Bukan nak riak, bukan nak bangga diri. Tapi hanya nak me"rOyak"! :)
Tue pOn kepada sesape yang xtau ahh.
Yeala,da ramai kawan-kawan aku bertanya,sOklannya suma sama..

" Weyh, kO da sem bape?"
" Patem,kO abes sem nih ehh?"
"Tem,amek subject pew sem nih?"
"Tin,kO amek bape subject?"
blablablablabla....

So, aku rase pOst ini sesuai untuk kOrang bace.
Jangan tanye aku lagi k?Aku dah naek nyampah.hehe.

:)
Kalau dOk U, diOrang sampai sem 6 pOn da kire last sem,
tapi aku kOlej jepp kOtt. Kolej ak sume2 memang sampai sem 8.
Yeah, it's true. I am nOt a extand student Okeyhh? :)
Clear sume?hehe.

Actually,mase pOst ini dibuat,aku da seminggu masuk kOlejj.
Da siap ade assignment da untuk sem last aku nih,huhu.
Bab-bab assignment memang aku malas sket.
Yea la.Sape jepp yang suke assignment kan??Sape cakap suke assignment memang pOyOzz ahh.
Hahahaha. :D

Azam untuk sem nih :

1. Tak mau skip kelas da. Lau ade gak,kena ade gOod reasOn :)
2. Nak study smart. Bukan sume nak bace last minutes.
3. Buat nOte lepas paham sume yang diajar.
4. Solat tak mau tinggal.Subuh especially. :P
5. Blablabla..hehe.

dan banyak lagi perangai buruk yang harus diubah.

Untuk sem nih, aku amek 4 subject. Which is :

- Principles Of investment
- Principles Of MacrOecOnOmics.
- Entrepreneurship
- OrganizatiOnal Behaviour

Sume TOUGH!
Tapi aku yakin aku bOleyy! :))

Aku tak nak extand sem, tak repeat paper.
Mau naekkan pOinter sO that i'll finish my studies prOudly.ahah! :D

SO,pliss pray fOr me.
Wish me the best Of lux.
:)

No comments:

Post a Comment