Tuesday, May 17, 2011

Kongsi Nur Kasih?

Assalamualaikum :)



Ahad malam ari tuh dah pegi tengok dah movie KONGSI.Walaupun aku tahu ramai yang kata cite tuh tak best tapi nak buat camne,i nak tengok jugak you!HAHA. So,layankan ajealah.Lagipun ade Sam kan.So means that,ada jugaklah daya penariknya kat situ.And hell yeah, betul cakap korang,cite tuh memang tak best.Plot cerita yang ntah ape ape orang kate.Ending memang nak bagi makan kaki jea.Tergantung habes.Tapi tapi, ada la jugak yang lawaknya dalam cite tuh.At least la kan.Ada gak scene yang dapat buat orang gelak daripada takde langsung.So Farid Kamil,aku rasa kau patut jadi pelakon sudahlah.Bagi jea Shamsul Yusoff tuh haa jadi pengarah.Lebih ohsem rasanya.Dan kau pulak Shamsul Yusoff, better jadi pengarah dan tak payah susah susah nak jadi pelakon yea.Biar sedar diri sket dua dua.Adeh.Apasal aku rasa jahat nih? -____-'



Ok fine,sekarang marilah sama sama kita tunggu cite NUR KASIH THE MOVIE plak.2 days more.Aku pun tak tahu kenapa aku nak tengok cite nih.Errr sebenarnya takde la rasa menggelupur gila nak tengok.Just rasa rasa.Tapi what can you expect?Filem yang dinanti nanti kot.Takkan la tak nak tengok kan.Mintak mintak awesome la kan.Dah janji nih nak pegi tengok dengan membe.Dan tiket,please jangan cepat sangat sold out yea.Aku harap gila cite nih sedih bagai nak rak.Yea,agak agak kalau nak bagi meraung dalam panggung tuh pun okeyy jugak.I'm waiting for it.




notahati; Kecewa gila aku kau buat macam tu.Ape dah takde orang laen ke kau nak kawan?

No comments:

Post a Comment