Sunday, January 2, 2011

2 Januari 2011 :)

Assalamualaikum :)


Dear you ( Incik hati ),

Yea. Awak tolonglah jangan cakap pape. Tolonglah jangan bukak mulut. Tolonglah jangan kritik kek yang saya watkan untuk awak tuh. Eh, dan juga lilin yang sebesau besau alam dah macam roket dah bila 2 kali imbas. (T.T). Yeaaa, saya tahu saya tak kreatip. Tak macam awak, bila lukis semut mesti ada body 30-24-32. Dah macam kerengga. Suka sangat kerengga kerengga nih ! HAHA :D


HAPPY BIRTHDAY sayang. Atau kalau dalam bahasa melayunye, SELAMAT HARI LAHIR sayang. Tapi saya lebih suka nih, SELAMAT ULANG TAHUN sayang. Haaa baru tampak klasik. Sedap didengar tapi panjang untuk ditulis. Jadi sebab tuh terpaksa tulis seperti didalam gambar kerana saya tak pandai nak bajet space kat paper. kuikui ( apa punye alasan laaa ).


Awak dah tua dah. Tahniah. Suka tak ? Suka tak ? Suka tak jadik tua ? HAHAHAHA. Suka tak suka, papehal pun moga awak panjang umur, moga rezeki tak putus putus mendampingi awak, moga awak berjaya dalam hidup dan pelajaran, moga awak berjaya hadapi rintangan hidup dengan tenang tanpa putus asa, moga awak akan happy happy jea sentiasa dan yang paling penting, may Allah bless you sayang :)


*terbalik ;D*

TAKE CARE,AWAK. Sorry tak dapat sambut sama sama befday awak. Tuh la, sapa suh duk oversea. HAHAH 





notahati ;Hari tu awak dah dapat gift dari Liyana Jasmay. Gift dari saya nak tak ? :P Haaa, BALIK CEPAT!







7 comments: