Wednesday, December 1, 2010

#DAY 2- THE MEANING BEHIND YOUR NAME

Assalamualaikum :)

HAHAHAHAHA. Sorry tibe-tibe terasa harus gelak dulu sebelum merepek dengan lebih lanjut. HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA. Okey puas, harus berhenti. *________*'

Eh, dah masuk December dah? Cepatnya masa berlalu kan. Tak sempat nak pejam mata tutup mata rapat rapat sangat, dah sampai December. Apo kes? huh Hepi December uoll :D

Fine.Makna di sebalik nama anda. Eh nama saya. Hurm! Adakah ini dimaksudkan dengan nama penuh aku? ke nama singkat-singkat nih? Alahai, susahnya kalau dah ada banyak nama. HAHAHA

Okey okey serious please.
FATIN AMIRA SHAMSUDDIN

Ni nama penuh aku. Errr i mean, Fatin Amira tuh nama aku, Shamsuddin tuh nama bakal bapak mertua AFY aka bapak aku lah. hahahah cam gila tibe-tibe tertulis AFY disitu. Perlu ke? hahaha -____________-'

Seingat aku, Fatin nih bermakna- Yang mempersonakan ( Errrr cam tak betul jea, adeh! )
Amira plak aku tak tau pe maknanya, tapi lau Amirah, bermakna- Putri.

Wakakakkaka. Betul ke suma nih? Ke korang rasa-rasa aku maen hentam jea makna suma tuh? HAHAHAHAHAHHAHAHHHAHA No komen.

Sape sape yang tau ape exactly makna nama aku nih, sila gtau okey. SHARING IS CARING. CARING IS GOOD! bye :P

1 comment:

  1. maksud name sendrik pon tatau!?
    dasat tol hahahaaa.
    pat taun aku tggu entri baru.
    ckp nk update tiap hari.
    ntah hape hape jerk!

    ReplyDelete