Wednesday, September 1, 2010

Tired

woot woot! huuuu~~

Sekarang jiwa tengah kacau. So, suruhlah buat benda hape pun, sumanya tidak akan jalan. Kemajuan tiada. Hurm, rumit gila hidup nih kadang-kadang. Ehhh bukan kadang-kadang. Hidup ni memang rumit. Macam susun puzzle bercorak hutan. Hijau ja suma. Sket-sket ja coklat, sebab si batang pokok. Haaa.. susah! Amat-amat susah. Lagi-lagi lau kita nih bukan jenis yang suka benda 2 kalerr ye. Yelah, kadang-kadang nak jugak ada benda laen yang bole membuat mata kita cepat tangkap. Kan best kalau batang pokok tuh kaler rainbow ke.. kan? haipp melalut. Sebenarnya, kalau batang pokok kaler rainbow pun susah jugak nak menyusunnnya. So, at least ada la nampak 2,3,4 ekor binatang duk meniarap ka terlentang ka kat celah-celah hutan. Baru orang panggil ada raaaaaa nak susun. hihih

Penat. penat dan penat. Susahnya nak puaskan hati semua orang. Oh!? "Patem, u cannot do this ok?" and and "U cannot do that!" sambil-sambil menbulatkan mata. Hamboii! Ko ingat mata ko cantek ke wat camtu? Phewww. Aku hanya bole tengok ko besar kecik, besar kecik jeaa. Tak bole nak buat hape. Hurmm. Takpelah. Sabarr dan senyum suda :) Eh ko, aku tak suka dipaksa ok. Lau aku cakap tak nak, then i mean it. Camtu pun susah ke nak paham? wtf!

Yes. I need someone to talk. Otak semak gila. Nak nanges, tapi air mata dah tak mampu nak keluar. Lau keluar pun, rasanya cukuplah setitik dua. Tapi mujur... ada nyawa-nyawa yang bisa menenangkan hari-hari aku. At least, sikit semak dah berlalu. Nyawa-nyawa, terima kaseh. Tanpa kalian, aku mungkin tak sekuat ini. Tanpa kalian, mungkin aku dah pergi jauh. Terima kaseh.

Dan En. MNFY, pliss. jangan 'pergi' lagi. Jangan nak merajuk lagi. Siyesly, saya bukan pompuan, awek2 yang pandai memujuk lelaki. Saya bukan begitu. Saya tak pandai mempamerkan semua yang ada dalam hati. Only God knows apa yang saya rasa dihati.. hurm. Dan maaf kalau awak terluka. Maaf sebab suka buat awak kecewa. But the truth is i need you. In my good and bad times.Yap dear. Awak! =.= At least, b4 i'm too tired for this thing. SSA :)


p/s ; Awak, senang-senang awak dengarlah lagu kat diary saya nih. Untuk awak! :)

No comments:

Post a Comment