Friday, August 6, 2010

Hello diary, With love.

Hello diary,

Malam nih ttbe jea aku rasa nak menulis, merepek, meraban di badan ekau. Tidak mengapa kan wahai diaryku? Hurm, ekau sayang aku. so, aku rasa tiada masalah bagi ekau kan. heee trimas diary. ekaulah kesayangan ku. hahaha :))

Aku ada nak cita something kat ekau nih. Ekau dengaq yaa. Jangan duk buek muka plak masa aku tgh meroyat nih. Kang aku bagi sedas dua kat ekau kang! Tau? tau? haha. Act, sejak akhir2 nih kan, tiap2 malam manyak gila aku duk mimpi. Errr, tiap2 malam mestilah mimpi laen2 kann. Hee. Mimpi2 tuh pulak bestt ekau tak tak? sgt sgt sgt sgt menggelikan hati lau ekau nak tau. Tapi bagi aku jealah, aku tak taulah pulak bagi ekau. ahaha :))

Contohnya semalam, ekau tau dak aku mimpi sal hapa? hurmmm...hurmmm..hurmmm... malulah nak ceta, tapi nak ceta gak. Dak kira~!! kikiki.. ____________________ Aku mimpi aku naek Beetle Volkwagen. ahaha. Haaaa, yg tuh tak pa lagi, yg tak leyy blahnya nak dijdkan ceta, volkwagen tuh milik abg aku. Huh! abg? errr. ekau pun tau kan aku tak dak abg. Abg ipar adalah! hehe. ok2 sambung. Ekau nak tau sapa abang aku? nih haaaa cekidaut sket. Jangan malu, jangan segan2. Sila ekau tgk 'abg' aku nih haaa.. :P

 *Ihsan dari fb, Iwan AF8* :)))


Haaaa. amacam? caya dak?....... percayalah wahai diarykuh! Memang nielah abgkuh. walaupun hanya di dalam mimpi. ahahahaha.
Dah r volkwagen wrne pink, berkilat2 plak uh. Cam baru beli jaaa terus bawak adik pi jejalan~ Haih abg penyayang sumgoh! ahahaha. Yg si adik plak bole cakap kat abg dia lagu nih " Bang, jom pi mcD. Adik belanja! " Hhahaha. Taek kucing diaaa!!!!! Adik pulak nak blnja, padahal abg baru beli volkwagen. kahkah~~~~!! Ngarut kokse la mimpi aku kan diary? hahaha :)))

Adehla. Lau bangun pagi2, still teringat agi mimpi2 uh. Kadang2, bangun duk cokoh jap and then blurrr. Pas2 suko soram! kikikiki. Ngok la mimpi2 gini gak. Tapi bestt, syokkk. Haih kalaula betol si Iwan uh abg aku, memang aku rembat teruih volkwagen tuh. G prehhh depan umah Kujah. ahahaha~~~ Nie aku xgtau mimpi2 aku yang laen agi neyh. Huh! Macam2.. Ada sekali tuh diary nak tau? Siap g funfair, pas2 kat funfair uh ada org bukak booth dIGI. so, membeli belah no Digi jap.kakakaka. Mengong. Nielah jawabnya lau dah ngidam nak pi funfair kat Tesco ritu tapi tak dapek~~!! phewww. Kesian aku kan diary? :))

Hurm, pape jelah. Lau setiap malam mimpi yg syok2, lawak2 camni kan bestt jugak. At least, otak aku release tension malam2 gituu. hihihihi. Oklah diary, 2 jea aku nak ceta kat ekau. Tak dak lah penting sgt kan. Tapi besalah, tangan aku gatal nak menaip kot. So, paham2 ja lah. Hurm, nak tidoq dah. Nak mimpi aku pi kelas Fardu Ain pulak cam hari tuh. Tak sempat habes kot ari tuh. So, nak sambung! Wakakakakakkk. Bye.


With Love,
P

No comments:

Post a Comment