Saturday, August 14, 2010

:)

Lama tak hupdate diary. Rasa malas semacam ja plus tak sempat kot bulan2 pose nih nak hupdate. heee bukan tak sempat actually, sempat ja al maklumlah bukannya watpa pun kan. -__- Malas sebab tak larat and tak dak mood nak hupdate. ye gitulah! :D

OK! Aku ada pengumuman nak dibuat. Hupdate pun sebab nak gtau pengumuman nih la kan. hee. Bagi aku penting. Sebab patotnya aku umum dah lama dah memandangkan dah lama jugak la benda nih jadi. Hurmm. oklah, Tak mau melalut melebey2.Juz pay attention okeyy? : )



PERHATIAN KEPADA SEMUA YG MENGENALI ATAUPUN YG TIDAK MENGENALI!

Dengan ini saya mengumumkan bahawasanya saya, seperti nama dibawah :

Fatin Amira Bt Shamsuddin
& dia,
Mohd Syahmi B Mohd Zainal Abidin

sudah tiada perhubungan apa-apa. I mean no feeling2 anymore. We're just friend now.
kami tetap & akan berkawan sampai bila-bila.
Harap maklum ye semua. Oh and one thing for sure, tiada yang terkorban dalam drama kami.
Aku doakan dia bahagia disamping family & orang2 yang menyayanginya :))


Well, pengumuman dah habes. 2 jea lah. Kepada sapa2 yang terkezut atau yg tidak mampu menerima pengumuman tersebut, aku harapkan jasa baek tuan-tuan & puan-puan untuk hormati sajalah keputusan itu. Bukan niat utk melarikan diri dari tuan2 & puan2, tapi harapnya tuan2 & puan2 mengerti sahaja. Satu ja aku pinta, harap memahami & bukannya menghakimi :)

Siapa tahu mungkin kami akan menemui kebahagiaan dalam perpisahan bak kata Syahir AF tuh? haaa. sapa tahu kan? -__-


Amin. Doakan kebahagiaan aku peeps~!! Thanks a lot :)


No comments:

Post a Comment