Tuesday, May 11, 2010

sindrom













hensem bak kumbang pakai botox, cute mute bak teletubbies. eh! aku nampak bentuk 'love' la kt mata aku! -___-

SEE! Aku dah dapat penyakit baru. errrr actually dah lame dh sindrom ini trjd kat aku. okeh! aku tak normal. -___________________________________- Dulu, aku ingatkan sindrom nih dah brjaya aku atasi. tp ntah mana silapnya ceehhhhh.. sindrom yg mayb korang kire teruk melanda aku kembali bak lagu 'kembali pulang' gitu... aicehhh.. den tak bole buat apo dah.. hiii. terover lak cakap N9.. praktise dek non.haha :D okey2, puan puan mak cik mak cik sila sabar yaaa.. nak bgitau dah nih.. sindrom aku adalah suka mengusha jantan2 hebat dan hensem bak generasi hebat di atas! haaaaaaa. hambek ko panjang nak mamposs..hiii. skrg mase2 emas aku dihiasi dgn aktiviti brfaedah ini ye kwn2.. tgk jea pun. bukn wt pape pon.. :P ok, pic diatas adalah EMIRZA AZWAN ZULAZRIN CHEW. knl tak? msti tak kn sbb aku sure2 korang tak tgk sbb taun nih tak best gile2 mcm taun2 lepas. nih budak AF8.. walaupun ramai org ckp af kali nih tak sedap, tak besh, tak enak, tak mantooop cam taun2 lepas, tp aku still tgk gak.. sbb bg aku kdg2 dorg nih boleyy thn gak.. ala, boleylah! dan dan dan aku tgk af pun sbb ada iwan. kikikikiiki. hishh entry nih sumgoh mengarut sikit sbb tak tau nak buat entry ape tapi nak buat jugak entry. errrr paham tak? k2, dah la.. nk lyn lagu yg iwan bwk mase konsert lak nih. bubye everibodi :)

pissstt : AF kali nih aku nak IWAN menang. eeeeeeeiiii SYAHIR pun boleh sbb dia pun hensem gak.. eeeeeeeeeeiii iwan eeeeeeeeeeeiii syahir eeeeeeeeeeeee dua2lah eeeeeeeeeeeeeeiiiii.. den tak kira! DEN PON BOLEH bak kata iwan. k! IWANlah!

1 comment: