Sunday, May 23, 2010

Lovely day

OK. hari nih nak update dgn cepatt . tapi hish tak la cepatt mana pun kam ? It's ok , it's olrite . asalkan update gak . huahuahau ~ k2 , ptgg td sy kuar bederak ngn kwn2 seperjuangan ! sonok sonokkkk sgttt -___________- heee . Dlm kul 4 Dila mai amek sy memandangkan sy tdk mempunyai transport . sampaikan basikal pun xdak . sedeyy kan ? T___T ah ! tak kesah ! nk sambung ceta , pas2 kitorang pi amek C'Ana . Duk jap umah C'ana , ttbe terasa lak nk pi umah Ilah . So , Dila memandu lah kereta nya ke rumah Ilah yg trletak di Kg Mujor . Eh , bukan umah Ilah , tp kedai Ilah . Yap! Ilah tengah gigih niaga sekarang . Sy sedikit mencumburui Ilah disini ya kwn2 . Ya lahh , cuti2 camni elok lah niaga . Tak lah jd cam haku . Bina bdn tak sudah smpai give up HOHO . Ilah ajak pi umah dia , so pegi ja lah seperti orang bg betis nak paha . eh betul ka nih ? :P Borak2 umah Ilah then terasa nak pi umah Biboh . So , sekali lagi Dila memandu :D Oh Bibah tak berubah ya . Sentiasa hepi dan gila2 heee . sonok sonok jumpa dia . Dlm 20mnt kemudian , kitorg pi anta Ilah then pegi amek Fitrina lak . eheh ! Lama tak jumpa . Dah besar dah dia . Gud gud ! :) Pas2 pulak , gerak pi pantai tggu Arda dan Ijam . hiii nih lagi lama tak jumpa . Plan bnyak tp suma tak jd haha . Bercanda jp kat tepi pantai n dlm kul 630 blah . Oh sebelum tuh kitorg siap wt plan lagi sekalik ! Nk pi lawan bowling khamis ini . Haaaa . tak tau lah jd tak . eheh ! Itu saja utk kali ini . adios amigos berambuss

* pic neyh dicrop sbb ada unsur 18sg haha

2 comments:

  1. wah2..sume2 senior dolu2 adow~
    lamo xtengok:D

    ReplyDelete
  2. hehe~ tengoklah puah2 diba :))

    ReplyDelete