Saturday, May 8, 2010

Family Day 2010 :)

Perhatian,
Semasa entry ini dibuat, aku mengalami saket jiwa yang teramat saket dan pedih2 hingga terasa menusuk hempedu dan jantungku yang dah hitam sikit2 nih,ehe
Jadi, dengan ini aku mengesyorkan anda tengok pic jea la ek?
Nanti tak pasal2 aku melalut tak tentu hala tuju dan tujuan plak, haa! tengok!

Sile2 wahai teman.
Rapat2kan shof. ehehe :)

Event : Family Day Allahyarham Tok Deraman Kg Gayong 2010
Vanue : Gelora Beach Resort, Bachok
Date : 30 April & 1 Mei 2010


banner ini sumgoh cute!



pose. posing. pose! huh. aku paling ngek!



familia. alia xdop! huahaha



tgk! aku tengah wt muka gengster. yapp!akulah gengster kg gayong.haha



si tua2 bermain :) cylah!


yepp! kami gila kamera tapi kami tak kameragenik! haha



dara2 dan mak dara2 :)



ouh! lihat! umiku mengopek tembikai. mengopek??eheh



umi yah, umi jam dan nenda yang awet muda! :D

okey. pilihlah sy sebagai pembantu rumah anda :"|


suku sakat kaum kerabat tok deraman kg gayong. hoyeahhh!




p/s : act, banyak lagi gambonyO. tp den xcekak eh nok nunggu. den ngantok! kalu nok kelih lagi, marilah umoh den. pintu umoh den sentiasa terbukak pas teman2 sume ketuk umah den. oke?

Akhir kata,

I LOVE MY FAMILY

IDOP KELUARGA TOK DERAMAN.

peace!
:)

eh2, lupe nak gtau. aku dapat no 2 acara boling padang.haha. bangga weyh! walaupunnnn....
adios ciporah!


No comments:

Post a Comment