Saturday, March 27, 2010

anak mama dah sehat tp.. errrrrrr!

Damn damn shit.

Repair lappy jea dah harga RM230. Gile ah. Tak bermaya aku bile dengar sist Ila gtau sal lappy aku. Gile betOl. Tuh la. Sape suh menjadi penternak yang berjaya ttp tiada wawasan dan wang ehsan? agaga. Siap tukar keybOard agi bai.Tukar keyboard tuh yang tak leyy blah. Yela, alang2 menyeluk saku, biar dpt bnde baekk punya.. tak gitu? haha..MangkUk betoi. Format pon da RM50. Haiyaaa. Kalau ikutkan haku, memang aku tak mau repair lappy nih. Tapi pk2 balik, tak kan la tak mau repair bai. Hagak2 la sket. kan? kan? kan?

Tapi takpelah, at least ank mama dah segar bugar balik. Mase sist Ila balek, aku nampak die rUsh2. Dlm ati aku, nak g mane lak minah nih rUsh2 bagai? hmmm! Rgupe2nye nak bagi lappy aku, then die kUar balik. Pegang jea lappy, alahai.. menjerit2 aku bak terkena histeria.haha~ wat malU kaum jea. Cam buat jejak kaseh pon hade gak aku time tuh! Lantak laa orang nak kate hape, yg pentim.. anak mama dah balik! hahaha. muah muah! kiss utk anak mama. masuk icu ye anak mama? hmm. Oke. my fault.

Dpt2 jea, trus bUkak. peluk cium xsOh Oyakk laa. penUh kot air liur aku. air mate lak dah menitik2. haha~ betol2 jejak kaseh kan? pdhal bape mggu jea kot! tak kesah la beb.. On lappy, tbe2 ase sedeyy plak. Plus ase nak maki2. Terukk gile kan? Nape beb? huhu~ It's not like i expected. huh! Cibai! Korang ingat lagi tak cane perasaan Korang time korang baru dapt lappy dlu2? memang ah hepi bodoh2 tp ade gak sedey2 kan? coz yOu know what? Satu bende jadah pon xdek!! Tak bnyak software die letak. Gile! Gile! Gile! Sumpah aku dalam hati. huhu

Huui. Dah la buruk gile. Ingatkan nak tukar Window 7 ke hape ke, tapi tak tukar2 jugak! Babikkk la tuan kedai nih. Ish! Geram aku gile. Sampai winamp pon xderk. Gile kan? Haiyaaa. Nampaknye kena g bUh software bnyak2 la pUlakk. huuu. Da tanye membe Fiza, Rm25 for install window 7. hagak2 cane ek? hmmm! Pk patem pk!

Dah dah! Kpd saye sile bawak mengucap okeyy. At least fail2 lame tak hilang. Ade back-up. Hish! Kalau yang tuh pon hilang, aku tak tau ah cane reaksi aku. rawwwrrrrrrrrrrr!

Bukan salah sist Ila pon, coz aku mtk tOlong die anta kedai jea. So, automaticlly dia tak tau pape lah. Sist, dun wOri~ i tak salahkan u langsung bebeh,hehe.

Dan kini, dari saat ini, aku akan mulakan mencoRak anak aku ini dengan warna2 yang molekk, yang kalau mak mertua tgk, lembUt sket ati dia. wakkkakaka~ dan2 lappy nih dah cam kaen puteh, so dari sini aku patot melentUr buluh biar dari rebUngnya. uwekkkk!

Chow diary, nite nite:)

4 comments:

  1. ye sabar jea lah yg mampu.
    btw, spe nih ye? :)

    ReplyDelete
  2. my god window 7 25hengget aje murahmrah

    ReplyDelete
  3. hok undergroung ko? huhu
    sinim 70 so pc. mhl nok mapuh!
    doh la bekki laptop ari tuh 230 abeh.
    dio g tukar keyboard 180.
    ngokkk!!

    ReplyDelete