Wednesday, January 20, 2010

wish me luck luck luck !



Help ! help ! help !
Jadual exam sudah keluar.
Oh my God.
Adakah Patem bersedia?*wink!wink!*:)
Absolutely yes.
Tapi aku still kena study lagi..
Sebab..sebab..sebab..
I want to get all A's in this sem. FUHH !
Demand ! ngee:P

Exam,
So it's mean that i have to focus on my subject.
No more facebooking.
Enjoying.
Lepaking.
Shooping.
And much much more !

Exam,
Kadang-kadang ia membuatkan aku bersemangat untuk menghadapinya.
Kadang-kadang juga aku mahu lari darinya.
Bersemangat? kenapa?
Kerna aku yakin aku dapat menjawab semua soalan yang senang meseh itu.
Lari? kenapa?
Kerna aku memang tidak yakin aku akan pass subject itu.
Dan sekarang...
Aku dalam dilema.
* pening *

Let's look at my exam schedule.

250110- 830am until 11am-Principles of Investment..
Suke subject nih, tapi still takot.
260110- 1130am until 130pm-Principles of Macroeconomics..
Tak suke tapi aku boleh buat.
270110- 830am until 1030am- Organizational Behaviour..
Tak suke dan takot.
280110 -9am-Transnational..
Suke yang amat-amat. HAHA:D


Wish me luck guys.
Doakan aku mendapat A untuk semua subject ini.
Dan..dan..dan..
Doakan jugak agar lecturerkuh membuat soalan-soalan yang senang-senang jea.
Okey..
Thanks..

Jom STUDY everybody !! HEHE :)
* bersemangat pelik *





1 comment: