Tuesday, January 12, 2010

thisthingmakemeCRAZY.



damn.damn.damn.
saket kapale gile-gile.
ase nak hentak kat dinding sampai biol.
biar rosak.
biar punah.
segala compenant dalam kepale.
ouh tidak!
aku hanya bersandiwara.
tak mungkin aku akan melakukannya.

tapi BETOL!
kepale ini saket yang amat.
tapi aku still sempat berblogging,ngee:)
anda kesah?
tidak bukan?
so,
shuddup.
just dengar aku melalut okey?
tQ!:)

ini semua gara-gara kolej.
gara-gara MARA.
sengat.
nyampah!
buat keje bukan maen lembab.
nyusahkan student.
well,
you all memang makan GAJI BUTA.haish!

angen satu badan.
pening,pening,pening.

esok nak bangun awal.
g bsn.
beli no pin.
nak apply u.
u?
yes u!
aku nak masuk u.
ada bantahan?
ade?ade?ade?
lau ade,see u in court!
huh!

alamak..
aku amat beremosi.
sangat bengang actually.
plus saket kepale ini.
so,plz.
i am sorry.
dun mad.

* bb text me *
FATIN AMIRA
tdolah!
get enough rest.
off fb.
off ms.
off blog.

* aku reply *
oke.oke.oke.

* dead *


No comments:

Post a Comment