Friday, December 31, 2010

cute raincloud Pictures, Images and PhotosSELAMAT TINGGAL 2010.

Assalamualaikum :)


Tak sampai 15minit lagi nak masuk tahun baru 2011, tak sampai 15minit lagi aku akan berumur 22 tahun ( kalau ikut tahun yea ) Huhhu. Sedih pulak rasanya. Jom nanges. T__________________________T'.


Ok dah, sekarang mari behave. Mari kita alu alukan kedatangan 2011. Tahun baru, azam baru ? Perlu ke ? Eheh.


 


Senang cite,AZAM TAHUN 2011 aku ialah;Nak jadi lebih kuat dan TABAH.





notahati ;Mudah mudahan semuanya berjalan dengan lancar.Sangat sangat lancar.2011,be good to me okeyy ? HIHI :)





Thursday, December 30, 2010

cute raincloud Pictures, Images and PhotosTAHNIAH HARIMAU MALAYA ! AUMMMMMMMMM AUMMMMMMMM AUMMMMMMMM DAN AUMMMMMM LAGI.

Assalamualaikum :)



ALHAMDULILLAH. Akhirnya menang jugak korang yek ? Tak sia sia aku menggelupur sambil berteriak sampai nak tercabut anak tekak aku sokong korang tadi. Hui, siyesly turun naek turun naek dada aku. Cuak dow cuak ! Walaupun dah ada can can Malaysia akan menang masa minit minit terakhir tuh, tapi aku still cuak. Urgh maka kalau dah cuak, memang nak kena terpekik terlolong berteriak bagai la kannn. Nak nak dibantu jugak oleh umi dan baba. Wah, memang syokk ah tadi. hahaha


Tahniah Malaysia. Kita memang deserve untuk menang. hehehe Biarpun telur Indonesial Indonesia pecah jugak sampai 2 bijik, takpe. Yang penting, kita menang jugak ! hohohohohoho meh kita gelak bangga meh ! HAHAHAAAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA aummmmmmmmm ! aummmmmmmmmmmmmmm ! aummmmmmmmmmmmm ! ;D



notahati ;Hebat sangat kau nih Khairul Fahmi Che Mat. Sangat kagum ngan kau. Kan elok kalau kau yang dapat anugerah Pemain Terbaek AFF 2010 Suzuki Cup nih daripada mat Indon hape nama ntah tuh ? huhuhu.Anyway, kirim sayang makwe kau eh ? perfect couple! :) ( cakap macam la KF ni ada depan mata.HAHA )





Wednesday, December 29, 2010

cute raincloud Pictures, Images and PhotosCHOCOLATE-LIYANA JASMAY-JEALOUS

Assalamualaikum :)


Baru cakap malam new year baru nak update, tapi belumpun entry semalam selang satu hari, dah update balik. Sangat lah ntah ape ape. hoho. Btw, entry kali nih banyak pesanan penaja. Saje kasik gegar. (sekali lagi ntah ape ape.hoho )

Oh, tadi dapat 1 mesej dari seseorang. Begini mesejnya ;


29 Dec 2010, 5:23 pm
***, yg ni u memang harus n patut jealous.. Harus n patut! HAHA


Tiba tiba dapat mesej camni, petang petang lak tuh. Time tak hujan, redup redup. Aku layankan ajea. Interbiu punya interbiu, dapat gak tau nape. Huh huh huh huh.
So, hape kebendanya yang aku patut jeles tuh? Eh HARUS N PATUT JELES. ( kasik clear lagi, so capslock ). HAAAAAAAAAA, dan ini jawapannya.. 




 *sourse-google*



DAN + INI,
*sourse-google jugak*



OK AKU MEMANG JEALOUS!!!!!!!!!!!!!!!! EH, BUKAN SETAKAT JEALOUS JEA KAU TAU ? TAPI MENYIRAP JUGAK SEDIKIT SEBANYAK. huiiii tapi buat buat cool. Jealous tapi tak nak tunjuk sangat. Nanti orang ini makin mengada ngada dan akan buat aku makin jealous dengan semua detail detailnya. RM78.80, 8 bijik, kotak emas. Eh, tak letak riben ke nyah ? Urgh ! JEALOUS JEALOUS JEALOUS JEALOUS WOKKKK ! KAU TAU TAK ? LAU TAK TAU, DUK SITU DIAM DIAM BIAR WA TULIS JEALOUS LAGI BANYAK. JEALOUS JEALOUS JEALOUS JEALOUS JEALOUS pfttttt :/


So, ape kaitan chocolate dengan Liyana Jasmay ? Kenapa chocolate? Kenapa Liyana Jasmay? Dan dan dan kenapa ****************?? _________________________ Yea, aku takkan gtau. Sama sama korang carik jawapan yang tersembunyi. urgh lagi. JEALOUSNYAAAAAAAAAA.....T__________________________T




notahati 1 ; Tido pastinya takkan lena malam nih kannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn ? iskisk :D
notahati 2 ; Kawan kawan, kalau aku tak dapat sambut new year sama sama korang, jangan tak nak kawan dengan aku pulak yea. hehe sorry ni nak pk lagi nih. :P
notahati 3 ; Fatin Dalila Shamsuddin ; sis, selamat berjuang di Shah Alam. Nantikan aku di sana. Mungkin. HAHAHAHAHA
notahati 4 ; Good Luck Malaysia team for Final AFF Suzuki Cup malam ni! Bantai Indonesia kaw kaw meyh ! Gomo Malaysia Gomo ! ;D

cute raincloud Pictures, Images and Photos2010, SO MUCH HAPPENED THIS YEAR. I GUESS ! :)

Assalamualaikum. :)


Tinggal a few days lagi sementara nak masuk 2011. Heh ? 2011 ? Wat the hack. Sangat lah cepat masa berlalu right guys ? hurmmmmm. Act, tak sabar nak 2011. Yea, TAK SABAR. lah sangat. urghhhhh! ( sila tunggang dan terbalikkan ayat tersebut )


Well,banyak benda yang jadik sepanjang 2010. Tak perlu rasanya aku nak rewind semula panjang panjang pe jadik sepanjang itu. Sebab semuanya aku dah catat kat diary aku nih. Yea, mungkin tak semua aku nak tulis nak kat sini yea. TAK MUNGKIN. Kadang kadang, things yang tersangat sangat personal tak perlu pun nak letak bagi, bagi akulah. Tapi, certain thing yang personal, kena letak. HHAHA. Senang cita, ikut mood. Erkkkk : /


LESSON ;Kita mungkin akan dapat semuanya, tapi kita takkan dapat semuanya dengan sempurna. Itu yang pasti. Semua yang berlaku, ade hikmahnya. ( Ayat bukan maen ikut skrip ) MUNGKIN :) Dan yang pasti, semua itu mematangkan aku sedikit dan sebanyak walaupun kadang kadang aku tertanya tanya gak banyak mana aku matang nih, macam sama jea, still bengong. wuwuwu. But then yap, i realise that it is the process of learning. Sebahagian yang perlu aku belajar walaupun sedikit demi sedikit lama lama akan jadik bukit juga.( ayat nak gempak jea an )hoho :)


Graduate ( convo-to-go ), Weddings, Heartbroken, Interview sucks, Falling in love, Lovely friends- Pejam celik, pejam celik, tak sangka aku hadapi semua nih dengan jayanya. JAYANYA ? HAHAHA. sangat la kannnnnnnnn ? hahahahahaha ok dah -_______-'


Tapi one thing for sure, aku sangat sangat bersyukur dengan apa yang Allah tetapkan sepanjang tahun 2010 aku. Banyak mana pun dugaan, tangisan, akhirnya akan datang juga kebahagiaan. Yea, sangat sangat bersyukur. Setidak tidaknya, aku masih boleh tersenyum dan tersengeh macam sekarang. heheheheheh :D And yeah, i hope 2011 will give me more and more and more happiness compare to this year. Insyaallah.

*Nah muka budak umur 21 yang akan jadik 22 tahun 2011 iaitu beberapa hari lagi. 22? OMGGGGGGGGGG! hukhuk*



notahati ;akan update lagi pada malam new year sebab aku rasa aku terover awal post pasal bendalah nih.hoho.Insyaallah kalau takde arau melintas melintang.